Klusjesabonnement

Als huurder bent u zelf verantwoordelijk voor het kleine onderhoud in, aan en bij de woning. Deze reparaties hebben meestal te maken met beschadiging of slijtage als gevolg van dagelijks gebruik van de woning. Daarnaast kan er behoefte zijn aan het verrichten van kleine klusjes, zoals een lamp verwisselen of een schilderij ophangen. Met het klusabonnement kunt u deze werkzaamheden door onze technische dienst laten uitvoeren (dit is exclusief eventuele materiaalkosten). 

Wat houdt het klusjesabonnement in?

Onder het menu Reparaties en Onderhoud vindt u in het 'Overzicht Woningonderhoud en Klusjesabonnement' welke klusjes binnen het abonnement vallen. U maakt een melding via reparatieverzoek of telefonisch en wij komen bij u langs om het op te lossen. Hoeveel kost dit? De kosten van het klusabonnement bedragen € 10,68 per maand (prijspeil: juli 2024). U sluit het abonnement af voor minimaal een jaar. Horen wij niets van u dan gaan we ervanuit dat het bevalt en verlengen wij het abonnement. Daarna kunt u het altijd weer opzeggen met een maand opzegtermijn. Zonder een abonnement kunt u ook een beroep doen op onze technische dienst, maar dan ontvangt u een factuur volgens uurtarief.

Hoe sluit u dit af?

U sluit het abonnement af door onderstaand formulier in te vullen. U kunt zich ook aanmelden op het BNS kantoor.

Ik verklaar kennis te hebben genomen van het overzicht van de onderhoud- en reparatiewerkzaamheden die onder het klusabonnement worden uitgevoerd.

Het klusabonnement wordt voor minimaal 1 jaar afgesloten.

De kosten voor het klusabonnement en de eventuele materiaalkosten worden maandelijks in rekening gebracht via de factuur van Stichting BNS.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

 

Klusjesabonnement Klusjesabonnement